dinsdag 20 november 2007

Shame on me..................

Ja, ik weet het...echt......
Het is een eeuwigheid geleden dat ik iets gepost heb, maar op de een of andere manier stond mijn hoofd er gewoon niet naar.
Nu weer wel dus. Zometeen eerst mijn pagina maar een beetje herfstig maken, want augustus......dat is toch echt alweer even geleden hoor, de Sint is zelfs alweer in het land en Sint Maarten is al geweest, zoals de fotootjes laten zien. Ik vind dit echt een prachtige tijd, de herfst. De kleuren in het bos, het wordt weer vroeger donker en binnen gaan de kaarsen aan en wordt er veel moeite gedaan het extra gezellig te maken.


Het Sint Maartensfeest op Liam's school was prachtig. Voor het ventje heel indrukwekkend, 's avonds buiten lopen met een lantaarn met de hele school. Ik moet zeggen dat de entourage en de schoonheid van de binnenstad van Middelburg daar zeker ook aan bijdraagt. Het was al met al nog een geluk dat het doorging, de nacht ervoor had het flink gestormd, maar gelukkig....Liam's eerste echte Sint Maartensfeest was een waar succes.


Nog iets wat ik zo heerlijk vind. Ons huis is de laatste tijd een waar bouwparadijs. Liam is helemaal dol op het maken van bouwwerken, landjes, kastelen, noem maar op. De grote blokken doen hun dienst en ik weet zeker dat de kabouterplankjes die de goedheiligman zal brengen dat ook gaan doen. Ik kan zo genieten van de fantasie van kinderen die hele steden bouwen en daar dieren, mensen, stenen, kastanjes, lappen enzovoorts voor gebruiken....

En het is alweer zover...afgelopen zaterdag zette de Sint voet aan wal. Wat een spannend moment was dat. Liam was duidelijk op van de zenuwen, ook toen hij naar bed ging na zijn schoen gezet te hebben.....zouden Sint en Piet niks komen pikken? Gelukkig bleek de volgende dag dat ze allen iets gebracht hadden. Lekkers en een cadeautje in Liam's schoen.
Ja......ik ben dol op deze tijd.........

2 opmerkingen:

Heidi zei

Joepie! Je bent er weer! Ik kwam regelmatig es piepen...maar hier ben je dan!
Herkenbaar, hoor, dat je plots een hele tijd helemaal geen tijd hebt voor de blog...geniet maar van deze donkere lichtjes-tijd....en tot gauw...

atelierlemlem zei

Fijn dat je ons weer gaat verwennen met je leuke verhalen en projecten!

p.s. wat zijn kabouterplankjes?