maandag 25 juni 2007

Geweldig!


Wat een hectisch weekend was het! Je moet hier nu ook niet in huis komen kijken, het is net of er een bom ontploft is, vanmiddag maar eens wat aan doen. Maar wat was het geweldig! De premiere, de spanning, het spelen in het theater, de ontlading, de saamhorigheid en wat zal ik die mensen waarmee ik 2 jaar lang de cursus heb gevolgd missen, zeker op maandagavond, wanneer we normaal les hadden. Wel ben ik erachter gekomen dat het een van de dingen is die ik het liefst doe en dus heb ik me aangemeld bij theatergroep de Zeeuwse Komedie (www.zeeuwsekomedie.nl). Leuke mensen, een mooi theater en goede toneelstukken.
Verder niet veel te melden op het moment, behalve dat ik graag de weergoden aanroep met de vraag of het misschien een beetje zomer mag worden......Wim heeft nu vakantie en ik vind het zo rot voor hem dat zijn vakantie aan het verregenen is. Maar ja, daar kun je nu eenmaal mooit garanties aan hangen he?
Op de foto het theater waar we hebben gespeeld, het vestzak 99 in Vlissingen.

1 opmerking:

atelierlemlem zei

Wat heerlijk dat je toneelvoorstelling zo goed verlopen is! Fij dat je iets gevonden hebt waar je je hart in kunt leggen.. Hebben jullie daar al vakantie ? Wij pas over twee weken (schoolvakantie). Ik wens jullie heel veel zon toe, en ons ook een beetje, ik zit nota bene met een dik vest aan achter de pc!
groetjes!