maandag 10 december 2007

Pay it forward



Op de blog van mama Heidi las ik over het initiatief van pay it forward. Ik doe er graag aan mee, dus ik heb me bij Heidi aangesloten. Dat betekent dat ik over een tijdje van haar een zelfgemaakt presentje in de bus mag ontvangen. Ik geef het idee dan weer door via mijn blog, dussss.....de eerste 3 mensen die op dit bericht reageren, mee willen doen en mij hun adres willen doorgeven krijgen rond de kersttijd een verassing van mij in de brievenbus. Dus kom maar op!

On mama Heidi's blog I read about Pay it forward. I would love to be part of it so I signed up with her. that means that I will receive a handmade present from her by mail. I pass the idea through via my blog, so.......the first 3 people who respond to this post, want to participate and give me their adress will receive a present form me around Christmas. So surprise me...who's first?

Geen opmerkingen: