vrijdag 1 juni 2007

Even voorstellen

Zoals beloofd, nu iets meer over mij, mijn favoriete mannen en onze beesten.

Ik ben Karin 33 jaar en moeder van een lieve en ondeugende zoon, Liam van bijna 4. Ik ben getrouwd met Wim met wie ik al 12 jaar het leven deel. Wij wonen in een plattelandsdorpje in Zeeland waar we het heerlijk naar ons zin hebben. Mijn grote hobbies zijn freubelen, rommelen in en om het huis, theater en erop uit met mensen die me lief zijn. Ook hou ik erg van lezen, maar dat schiet er vaak bij in. Naast het moederschap werk ik ook nog 20 uur per week buitenshuis. Liam gaat momenteel naar de peuterspeelzaal van de Vrije School Zeeland en zal na de zomervakantie naar de kleuterklas gaan. Hij vind het geweldig op "school" en wij niet minder. De jaarfeesten, de betrokkenheid en hele sfeer en filosofie van de Vrije School spreken ons erg aan. Mij wel meer dan Wim, maar ik ben dan ook bevooroordeeld, de school is namelijk mijn eigen oude school. Ik heb er jaren met heel veel plezier doorgebracht en ervaar het dan ook als een bijzonder geschenk dat ik ons kindje dat nu ook kan laten ervaren.

Dit zijn wij:


Liam met pappa in de moestuin die we sinds een paar weken hebben. Heerlijk! Zojuist komt Wim binnen met een hele bak aardbeien uit eigen tuin, dat zal smaken!

We hebben ook nog een kat en een konijn om voor de zorgen, dit zijn ze. Mowgli de kat en Louche het konijn.


Volgende keer laat ik zien wat een geweldige schatten ik vorige week op de rommelmarkt en via Marktplaats op de kop heb getikt, ben er zo blij mee...........wordt vervolgd........

2 opmerkingen:

atelierlemlem zei

Wauw! Jullie eten al aardbeien uit eigen tuin, die van ons hier in drenthe zijn nog lang niet rood...terwijl ze tocht lekker in de zon staan. En wat een leuke foto's, leuke knul die Liam!

Groetjes mama lieveheersbeestje

Heidi zei

Hé, wat een grappig konijn, lijkt wat op een pluizebol!
en wat die aardbeitjes betreft: ze zijn echt lekkerder uit eigen tuin.